söndag 15 februari 2009

Tro det eller ej...

Jodå, vi lever och har hälsan även om vi inte är så aktiva är. Det finns ju ett liv utanför bloggandet också, eller hur??!
Idag har jag smekt mig själv till en härlig orgasm med hjälp av Dannys fingrar i rumpan. Han låg bredvid mig och runkade så jag såg hans härliga kuk. Efter att det gått för mig så ersatte han sina fingrar med kuken i stället och sprutade mig full på bara en kort liten stund. Vi konstaterade förnöjt att vårt sex enbart blir bättre och bättre. Underbart, eller hur?

Nu till er kära läsare, om ni finns kvar??! Att ni inte är aktiva när inte vi är det förstår vi. Men kanske kan ni sporra oss till lite mer aktivitet :-) Det ena ger ju liksom det andra. Så shoot, vad vill ni se och läsa om?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det hade ju varit underbart med lite fler bilder ;) man är ju inne och kollar men inget händer. Lät härligt det som hände iaf.. ;)

Anonym sa...

Mmm, härligt att läsa om er igen, och visst finns det ett liv utanför bloggen...
Fick till det själv i helgen, alldeles för länge sedan sist. Otroligt skönt och förlösande...

Tycker att ni har en härlig inställning till sex och livet och att era bilder har en otroligt hög kvalitet och ett upphetsande innehåll...

Önskar att fler hade ett lika fint och förtroendefullt förhållande som ni.

Om jag ska önska något så är det väl bara att ni fortsätter i samma stil, lägger ut snygga och upphetsande bilder och skriver om era sexuella lekar.

Jag är också lite nyfiken på att höra om hur Sandy upplever analsex, vad det är hon njuter av i det. Man är ju itutad att analsex inte är så skönt för tjejer - egentligen, men jag förstår ju att det är flera som ändå njuter av det...

Keep up the good work!

/Johan

Anonym sa...

Älskar er blogg, läser varje dag! Jag vill se en video där Danny analknullar dig djupt.

Anonym sa...

Gärna close up också :D

Anonym sa...

Den absolut bästa blog jag besökt. Ni är väldigt sexiga och fotogeniska :).

Om man får komma med önske mål, så hade jag önskat mer bilder eller noveller om när ni använder er strapon :).

Anonym sa...

Hej och välkomna tillbaka till bloggandet. Skulle gärna se en film där man ser Dannys kuk sakta glida in i analen på sandy.

I närbild.

Anonym sa...

Fortsätt att göra det ni vill. Personligen vill jag dock se ännu mer anala lekar. Ni gör mig riktigt kåt!

Anonym sa...

jag skulle gärna se när sandy rakar sig :-) Blir upphetsad av det. Annars har ni en underbar blogg, fortsätt att lägga ut bilder! beskriv gärna hur det känns när ni tar varandra analt! skulle vilja prova men ännu inte vågat!