måndag 16 februari 2009

Sandy fantiserar...

...om en annan kvinna. Jag vill vara med en kvinna med stora bröst. Jag vill bita i hennes bröstvårtor samtidigt som jag smeker henne mellan benen. Hon är våt och hon stönar högt. När jag vänder på huvudet ser jag Danny som sitter och smeker sin hårda kuk. Jag ser hur kåt han är över att se mig med en annan kvinna. Jag flyttar sakta min mun mot hennes fitta. Mina fingrar är i henne och jag längtar nu efter att få smaka på henne. Danny stönar högt när han förstår vad jag är på väg att göra. Hon lägger sig ner på rygg och jag särar på hennes ben...

6 kommentarer:

Anonym sa...

ställer gärna upp där Sandy...

Anonym sa...

Hej!

Mycket trevlig blogg. Skulle gärna ser mer av Sandy och hennes strap-on. Hur ofta hon använder den, speciella upplevelser etc. Kanske någon film där Danny får det skönt med den?

/Kram

Anonym sa...

Din fantasi ...min verklighet *L*

Anonym sa...

Ni måste börja uppdatera lite oftare.

Anonym sa...

Längtar efter nästa update!

Älskar eran blogg, blir stenhård och helkåt av att läsa och titta på er!

Anonym sa...

Kikar in :)