måndag 19 januari 2009

Omhändertagen

Igår blev jag, Sandy, omhändertagen en lång, lång stund. Efter duschen så puttade Danny omkull mig på sängen och hängav sig därefter till min fitta. Han slickade mig länge och väl. Han nafsade och sög precis så som han vet att jag gillar. Jag blev bara blötare och blötare. Danny var alldeles glansig i ansiktet av mina fittsafter. Jag älskar när han slickar mig på det viset. Hängivet och passionerat. Danny flyttade sig vid några tillfällen för att jag skulle kunna få suga honom. Jag tycker om när han knullar mig hårt och djupt i munnen. Danny började sedan fingerknulla min rumpa. Fler och fler fingrar tills jag kom i en häftig orgasm. Danny knullade sedan både min blöta fitta och min glansiga rumpa. Till slut sprutade han mig full...

13 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh vilken härlig dag

Anonym sa...

Gud Sandy om man fick chansen;)

Kram/Nyrakad

Anonym sa...

Wow såg just sidan før førsta gången. Hit kommer jag tillbaka det kan jag lova. In med er som favorit.

Anonym sa...

helt underbart låter det ;)

Anonym sa...

Underbart! Låter som en härlig kväll, jag kan förstå hur skönt det var...

Härliga bilder ni har på er blogg....

/Perra

Anonym sa...

Jävlar vad skönt sexliv ni verkar ha. Låter alldeles underbart...

Anonym sa...

härligt värre...

Anonym sa...

hittade er adress på qx. Helt klart en ny favorit. Keep up the good work!

/tronic

Anonym sa...

När du blir knullad i baken skulle jag vilja ta hand om din stora saftiga fitta. Ralle.

Anonym sa...

Ni är helt klart mina favoriter.. Skall tänka på er när jag åker till jkp i helgen... Så sugen på er

Anonym sa...

Hej!
Har precis hittat er underbara blogg! Sexiga bilder av ett sexigt par!! kommer att fortsätta följa era äventyr!!! Tony

Anonym sa...

mycket bra blogg måste jag bara få säga :)
kan ni inte ha lite annat än analsex? det är bra, men skulle vara kul med lite av varje :)

Anonym sa...

Hej! Vilken härlig sexblogg!
Jag blir riktigt skönt upphetsad av alla sköna bilder! Jag gillar spec avsugningsbilderna som ligger några inlägg längre bak. Underbara!