måndag 12 januari 2009

Analsex

Inte alls för att jag känner mig tvingad att försvara analsex men jag vill ändå säga något utifrån en del av kommentarerna om analsex i senaste fotoinlägget.

Vi har mycket sex. Olika typer av sex. Ofta. Och vi gillar båda analsex. Jag, dvs Sandy, skulle aldrig drömma om att gå med på något jag inte själv gillar. Danny skulle inte heller bli upphetsad av att jag gjorde det...

Vi gillar slick och sug jättemycket. "Vanliga" samlag, vi onanerar ofta tillsammans, bredvid varandra (mycket upphetsande för övrigt), vi onanerar för varandra, vi tar en snabbis då och då och vi har också sex med släckt lampa under täcket. Vissa aktiviteter såsom slick och sug är svåra att visa på foto då vi inte vill visa våra ansikten. Det har blivit en del analsex på sistone och därmed bilder på det. Jag lovar :-) att ni ska få se mer och annat... Den som väntar på något gott...
Ps. Säg gärna vad du tycker om analsex ute till höger Ds.

12 kommentarer:

Gunnel och Gunnar sa...

Jag blev lite irriterad när jag läste kommentaren om att ni mest visar analsex. Det är ERAN blogg och det är NI som väljer vad ni vill visa. Bara att ni delar med er av det mest intima 2 människor gör är ju underbart. Så lla ni människor som bara letar efter saker att klaga över tycker jag kan vara tysta!
/Gunnar

Viking sa...

Personligen så tycker jag att analsex är riktigt uppkåtande både att se och att utföra så jag tycker ni ska visa ännu mer analsex i olika ställningar!

Anonym sa...

Jag kommenterade förra inlägget. Du behöver inte "försvara" analsexet, jag vet hur det ligger till, det är likadant här hemma:P Jag tycker att ni gör ett bra jobb!

Anonym sa...

Sandy du är den sexigaste kvinnan som jag någonsin sett. Fortsätt visa det ni vill visa. Jag skulle vilja se en film där Sandy kissar. Är det för vulgärt?

Mr M o Selene sa...

Håller med Gunnar fullt ut.
Tycker folk inte om analsex så låt bli att kolla då. Det är ni som har en blogg och den ska vara ur eran synvinkel. Fattar inte det där men är det så att folk kollar på dåliga tv-program istället för att byta kanal. Jag byter helt klart kanal om det är något jag inte gillar. Jag ringer ju inte till tv och klagar isåfall.
Nä fortsätt med eran blogg precis som ni vill ha den. Jag kommer garanterat fortsätta läsa den.

Anonym sa...

Bra blogg! Oftare uppdatering tack ;)

Anonym sa...

Ni är underbara! lägg gärna in en film när du tar honom!!/wolf

ochjagba sa...

Äsch, det är ju eran blogg där ni visar erat sexliv. Gillar ni analsex, så ska ni ju visa det.

Löjliga kommentarer faktiskt.

Anonym sa...

Hihi...tycker det ser skönt ut!

Anonym sa...

Det här med analsex... Jag tänder på att fingerpulla en kille och har även använt plugg som jag "knullat" två killar med (även tungknullat ena), men är väldigt sugen på att prova ngt större än den nybörjarpluggen jag har. Faktum är att jag själv vill prova på analsex då jag upplevt i alla fall en viss njutning av det... men så handlar det om det här med rengöring och så!! Hur "tömmer man sig" om man inte är nödig? Även om man har kondom på vore det ju inte en trevlig lukt om det kommer avföring på! Tror nog att det är mestadels det som gör att jag är lite "off" till att ta steget fullt ut. Hade ni inte kunnat skriva ett litet inlägg om det möjligtvis? Er blogg ligger under mina favoriter, så jag lär definitivt återkomma!!
Tack på förhand!

Anonym sa...

Jag tycker som ni, gillar man analsex så skall man njuta av det, men vill man inte så är det NEJ som gäller...vi är ju alla olika...själv njuter jag både av att ge analt med fingrar, tunga och stake. Tar gärna emot lite njutning där bak av fingrar men ej provat att bli knullad analt...ännu*L*. //k

kille79blekinge sa...

Mycket bra att "vanliga" människor också skildrar analsex så det inte frodas någon tanke om att det bara är en porrfilmsgrej.

Bra jobbat. Keep it up! MER film...