söndag 14 december 2008

Så kan en söndag se ut

Vi duschar och lägger oss på sängen. Jag tar Dannys härliga hårda kuk i munnen och suger honom djupt. Danny flyttar sig sedan så han står på knä över mitt ansikte och jag får slicka hela honom. Kuken, pungen och hans anus. Underbart. Danny brukar samtidigt runka och smeka min blöta fitta med den andra handen. Efter en stund flyttar sig Danny och sätter sig bakom mig. Jag lägger mig på mage och visar min rumpa. Danny smeker och slickar mig och avslutar sedan med att spruta ner mina båda hål och mina skinkor. Jag smeker mig med hans sperma på fingrarna och kommer en gång till.


14 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en härlig och skön söndag, kanske några bilder att ge oss?

Anonym sa...

Mmm tänk att få stå där med er ställer mig bakom Danny tar hans hårdnande kuk i mina händer samtidigt som du går ner på knä och suger in hans blottade ollon i din fuktiga mun Mmmm

Kram på er

Anonym sa...

Mumma vilken härlig sändag. Hoppas att ni kanske fotade lite så att det kommer lite bilder. /Kram

Anonym sa...

Blogga på, vi njuter. Kanon blogg. Nästan så att man skulle vilja webcamrunka för er.

Anonym sa...

bra bilder..sjukt sexiga...jag har en fråga, hur får man sin tjej att slicka killens anal? jag äslkar det...mvh katkille_bs på k6

Anonym sa...

hej på er....hoppas verkligen att ni fortsätter blogga, älskar era bilder och era sexiga texter kram andreas

Anonym sa...

Det hade man gärna sett på en liten filmsnutt ;)

Anonym sa...

nice

Anonym sa...

åh lät härligt.. finns de inga bilder på de ? :)

Anonym sa...

skulle aldrig kunna tänka mig en bättre söndag!!

Anonym sa...

Ni kanske ska uppdatera lite oftare? -.-'

Anonym sa...

Oj så kåt jag blir ;)

Anonym sa...

Hej hej!
Första gången jag är inne på er sida and i like alot!
Riktigt härligt och bra bilder, filmer och inlägg...
Keep up the good work! :)

Får gärna höra av er till mig på: nickstere@hotmail.com

Anonym sa...

Lägg inte ner ;-)
Ni gör en på ett riktigt härligt humör :)

// nickstere@hotmail.com